نل اس ام اس موسسات خیریه

در این مقاله به معرفی مدیرپیامک و پنل اس ام اس موسسات خیریه و نحوه ارسال پیامک انبوه برای موسسات خیریه میپردازیم همراه ما باشید.

اکثر افراد همواره گوشی خود را همراه دارند و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌کنند. حتی محبوبیت زیاد گوشی‌های هوشمند نیز تاثیری در محبوبیت بالای

پیامک نداشته است و آمار نشان می‌دهند در حال حاضر اکثریت پیامک‌ها ظرف چند دقیقه توسط دریافت‌کننده باز شده و خوانده می‌شود. بنابراین داشتن یک برنامۀ

تبلیغات پیامکی برای موسسات خیریه می‌تواند انتخابی منطقی باشد.

شما با استفاده از مدیر پیامک می‌توانید رویدادهای جدید را به اطلاع مخاطبان برسانید، داوطلبانی برای کار خیر به دست آورید، آگاهی مردم را از اهداف خود بالا ببرید و

حتی اعانه‌های مردم را جمع‌آوری کنید.
مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های افراد ساکن در شهر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

تهیه پنل اس ام اس رایگان ویژه موسسات خیریه

 
رعایت چه مواردی باعث بازدهی بیشتر پیامک ارسالی برای موسسات خیریه میشود ؟
برای خود ، مشترکان پیامکی جمع‌آوری کنید.

برای اینکه بتوانید با پنل اس ام اس در موسسات خیریه بهترین اطلاع‌رسانی ممکن را انجام دهید و در نتیجه بیشترین بازدهی را از پیامک‌های خود داشته باشید، لازم

است  که شمارۀ کسانی که به هدف شما علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در محقق شدن آن سهمی داشته باشند را جمع‌آوری کنید.

به این منظور می‌توانید پنل اس ام اس موسسات خیریه را بگونه‌ای تنظیم نمائید تا شماره (و حتی نام) مخاطب با ارسال یک کلمه به خط اختصاصی شما در سامانه ثبت

گردد. پس از تنظیم این مورد باید اشتراک پیامکی خود را در همه‌جا تبلیغ کنید و از مخاطبان بخواهید با عضو شدن در این اشتراک از جدیدترین اخبار و پیشنهادات شما با

خبر شوند. به این ترتیب اطمینان خواهید یافت که تمام مخاطبان پیامک‌های شما هدف مؤسسه‌تان را حائز اهمیت می‌دانند و در نتیجه پیامک‌هایتان را با دقت مطالعه

می‌کنند.

یک روش خوب برای بدست آوردن مشترک، راه‌اندازی یک مسابقه یا نظرسنجی است. با اینکار مخاطبان بیشتری درگیر شده و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک

شما می‌پیوندند. شما همچنین باید به اکثریت مخاطبان موسسۀ خود توجه کنید – احتمال اینکه افراد جوان‌تر به برنامۀ پیامکی شما پاسخ دهند و کمک‌های مالی برای

شما بفرستند بیشتر از سایرین است. بنابراین سعی کنید تمرکز خود را بروی این قشر از جامعه بگذارید.
زمانبندی و تعداد پیامک‌ها اهمیت بسیاری دارد.

اگر نمی‌خواهید با پیامک‌های خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پرهیز کنید. این در مورد تعداد پیامک‌های شما در

طول یک ماه نیز کاملاً صدق می‌کند. بهتر است پیغام‌های بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حداکثر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زمانی در روز وجود ندارد

که برای همۀ مخاطبان مناسب باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای کسانی که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است – در این زمان اکثر افراد بخشی از کارهای خود را

به پایان رسانده‌اند و با چک کردن پیامک‌های خود مشکلی ندارند.

ارسال پیامک پاسخ زماندار
بلافاصله توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید.

در این مورد چندان تفاوتی میان پیامک و دیگر شکل‌های بازاریابی وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را بدست آورید و نگذارید بدون مطالعه کامل پیامکتان

آن را پاک کند. البته یک فرق اساسی پیامک با سایر روش‌ها، محدود بودن فضای شما برای انتقال پیام است. با وجود محدودیت ۷۰ کاراکتر، دیگر فضایی برای نوشتن یک

مقدمه طولانی وجود ندارد. سریع به سراغ اصل مطلب بروید و یک لینک ارائه دهید تا مخاطب از طریق آن بیشتر در مورد شما بخواند یا اینکه از او بخواهید با یک شماره

تماس بگیرد.
از زبان اختصار برای پیامک‌های خود استفاده نکنید.

درست است که پیامک برای انتقال پیغام‌های کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفه‌ای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب می‌کند.

علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافت‌کننده احساس می‌کند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه

داده‌اید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافت‌کننده شما را جدی نگیرد.
همه‌چیز را بررسی کنید تا هیچ نقصی نداشته باشید!

شما هیچوقت یک تحقیق مهم را بدون بازخوانی به مخاطبان ارائه نمی‌دهید، اینطور نیست؟ پس در بازاریابی پیامکی نیز بهتر است یک متن را قبل از بازبینی کامل ارسال

نکنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خودتان بفرستید و نحوۀ نمایش آن را بررسی کنید. آیا از کلماتی که انتخاب کرده‌اید رضایت دارید؟ آیا لینک‌ها درست کار می‌کنند؟

آیا این پیامک برای کسی که اولین بار است از طرف شما پیامک دریافت می‌کند، قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بی‌نقص را به مشترکان ارسال کرده‌اید و

در نتیجه بیشترین بازدهی را از این طریق کسب می‌کنید.

با رعایت این نکات شما می‌توانید موفقیت بازاریابی پیامکی خود را تا حد زیادی افزایش دهید و در نتیجه کمک‌های مردمی بیشتری را دریافت کنید.

پنل اس ام اس خود را انتخاب کنید-اقتصادی
چه ویژگی هایی سامانه اس ام اس مدیرپیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس موسسات خیریه ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد،

همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.
سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی

از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.
ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی

را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را

نگه دارد.
دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک

تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.
عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه

ارسال توزیع می گردد.
ویژگی های پنل اس ام اس موسسات خیریه

    پنل پیامک مادام عمر ( life time )
    فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
    ارسال سریع پیامک به بلک لیست
    ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
    دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
    پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

 

تهیه پنل اس ام اس رایگان ویژه موسسات خیریه

 

شما عزیزان میتوانید از سایت مدیر پیامک پنل اس ام اس رایگان تهیه نمایید ، تهیه پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه

می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پیامک ,موسسات ,مخاطب ,مخاطبان ,پیامکی ,خیریه ,ارسال پیامک ,موسسات خیریه ,مدیر پیامک ,پیامک انبوه ,بازاریابی پیامکی ,ارسال پیامک انبوه ,برای موسسات خیریه ,نتیجه بیشترین بازدهی ,راهنمایی بیشتر دارید؟
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

در مسیرِ عاشقی دنیای باستان فقط بگو چرا ؟! تاریخ و اساطیر مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی Arômède سایت موزیک بیس Tracy ساعت دیواری چوبی دیزن(تمام چوب) زمان کوتاه یک عصر